Communicatie met ouders

Social Schools is het platform voor de communicatie met onze ouders. Ouders en schoolmedewerkers kunnen op deze portal inloggen en elkaar berichten en uitnodigingen sturen, die in de eigen mailbox kunnen worden beheerd. Ook kunnen wij makkelijk polls en enquêtes onder de ouders houden en de jaarkalender bijhouden. Vanuit de groepen wordt een blog bijgehouden, zodat u het nieuws uit de groep van uw kind makkelijk kunt volgen. Zie https://www.socialschools.nl/inloggen. Aanmelden voor Social Schools gaat via de school.

Weekbericht

Elke woensdag wordt er een weekbericht via Social Schools aan de ouders verzonden. Door middel van deze nieuwsbrief willen wij u informeren over allerlei actuele zaken die staan te gebeuren in de verschillende groepen.

Jaarkalender

Aan het begin van het schooljaar wordt de jaarkalender op de site van Social Schools gezet en actueel gehouden. De kalender geeft een handig overzicht van de activiteiten die in de loop van het jaar plaatsvinden, aangevuld met andere belangrijke informatie.