Schoolgids

Onze schoolgids is bedoeld voor ouders van kinderen die nu al leerling op onze school zijn én voor ouders van mogelijk toekomstige leerlingen.

De schoolgids kan voor u een hulpmiddel zijn bij het kiezen van de juiste basisschool voor uw kind. Wij geven u in het kort een beeld van onze school, onze manier van werken en wat u mag verwachten als uw kind een leerling op de Hofdijckschool wordt. Verder bevat deze gids veel informatie over de dagelijkse praktijk in de school.

Mocht u na het lezen van deze gids behoefte hebben aan aanvullende informatie en / of een bezoek aan onze school, dan maken wij graag een afspraak met u.

U kunt de schoolgids van de Hofdijckschool voor het schooljaar 2023-2024 hieronder downloaden.